یا علی النقی(ع)

ღ پایان سخن ، پایان من است.. تو انتهـا نداری ღ

یا علی النقی(ع)

ღ پایان سخن ، پایان من است.. تو انتهـا نداری ღ

دلم هوای بچه های جبهه دارد

در حد اشک...



 فرمانده تفحص لشکر27حضرت محمد رسول ا... وقتی داخل منطقه عمومی فکه تفحص میکرد لب به آب نمیزد و قمقمه آبش همیشه پر بود!

برای بچه های تفحص سؤال شده بود که چرا آقا مجید بعد این همه پیاده روی به روی رمل های گرم فکه و تفحص شهدا آب نمیخوره ؟
روزی داخل منطقه عمومی فکه با آقا مجید روی تپه ماهور ای نشسته بودیم که دیدم آقا مجید چشمش خورده به یک بولدزر نیم سوخته و همین طور داره نگاش میکنه!
دیدم آقا مجید یدفعه از جاش پرید و فریاد زد این خودشه این همون بولدزر نیم سوخته شب عملیاته !
دوید سمت بولدزر؛ ما هم سریع پشتش رفتیم ببینیم داستان از چه قراره !

دیدیم آقا مجید نشسته زمین رو داره میکنه بعد چند لحظه ای چند تا تیکه استخون از بقایای دوشهید در آورد، جمجمه این دوشهید رو برداشت گذاشت رو پاهاش و قمقمه آبش رو درآورد شروع کرد روی صورت این جمجمه ها آب ریختن!

بهشون میگفت: منم مجید براتون آب اوردم، شرمنده ام! شب عملیات خیلی دوست داشتم بهتون آب بدم ولی آبی پیشم نداشتم که بدم گفتم براتون آب میارم اینم آب بخورید بچه ها..


 اگر این متن را خواندید و دلتون پرکشید به زیارتگاه شهدا،راوی و این حقیر رو دعا کنید!

  • ۹۳/۰۵/۲۰

نظرات  (۲)

:(
  • کمی بودن ...
  • دلم هوای بچه های جبهه دارد

    درحداشک.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی